Architecture student, what more is there to say?


maandag 28 september 2009

Mijn doelen voor dit schooljaar!

Ik heb me voorgenomen dit schooljaar me volledig op de school te concentreren!
+ op andere dingen ;) dus hier een lijstje met mijn doelen zodat ik me er ook echt aan ga houden !

Doelen voor 3BA-Ar
1. Schetsen onderhouden
2. Me volledig geven voor Ontwerpstudio !!Fighting!!
3. Revit Architecture onder de knie krijgen
4. Lessen elke week bijhouden
5. Min. 1 keer per maand gaan zwemmen, goed voor de luchtwegen (zang) en conditie

6. Min. 1 keer per week te sporten.
7. Lezen wat ik wil gelezen krijgen: Wicked, De seriemoordenaar, Het verhaal van Morasaki
8. Eindelijk eens mijn japanse kinderboekjes vertalen

9. Zingen, zingen en nog eens zingen! (tot dat ze er hier op kot beu aan zijn! oke dat nu net niet...
10. Voor 12 u gaan slapen, behalve als er een werkje afmoet
11. Beter plannen!

En nu vliegen we erin! Patat!

Mood: moe
Muziek: Arashi - PIKA*NCHI
planning: revit installeren, 22:00 Smile kijken, slapen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten